Klara, färdiga, gå..!

All work...

Kategori: Allmänt

... no play!

Jävlar när ska helvetet ta slut?! Efter en höst med heltidspraktik + helstidsstudier har jag haft en jul med jobb och två inlämningar som ska in nästa vecka. Sista veckan med jobb nu dock. Jobbar 7.30-17 mån, tis, tors, och fre sen får det va nock! Och så ska mina inlämningar snart in och en av dem blev slutligen avverkade nu ikväll! Nu hoppar jag från våldsanalys till organisationsanalys och börjar på nästa...

Längtar såå tills nästa är klar och jobbveckan är slut!

Nästa vecka far vi upp til släkten! Meterolpolen Vara, here we come! Ska bli mysigt med lite minisemester trots allt =)

Nu väntar ett avsnitt sopranos (eller 7) på mig och jag ska krypa ner i soffan och dra täcket över mig. Kyligt här inne nu när det är snö och allt ute igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: