Klara, färdiga, gå..!

... en helt vanlig dag!

Kategori: Allmänt

Idag har vi inget val, det hade vi igår! Och grattis Sverige, vi valde fel!

Men idag är det bara att plocka upp bitarna, ta sig i kragen, ransaka sig själv och till sist gå vidare (blickande framåt). Om fyra år är det ett nytt val och jag funderar starkt på att ge mig in i politikens vimmel själv. Jag är dock tacksam för att Landskronaborna tycks ha blivit aningen förnuftigare, men tyvärr inte tillräckligt!

Nu sitter jag här hemma i Sanvången och har inget inplanerat idag. Två dagars ledigt och jag har knappt lämnat soffan. Blickar lite mot chipsen som blev över från igår och tänker att; ja, de skulle allt smaka fint! Men det är viktväktarna som gäller på lördag och chipsen gör nog mer skada än nytta ;)

Nej, jag hoppar in i duschen istället, och hoppas på att nån trevlig människa knackar på dörren så att chipsen glöms bort. Och för den delen all ilska som jag känner denna gråa dag, då alliansen behåller makten och sverigedemokrater tycks finnas överallt :(

Kommentarer

  • Anonym säger:

    var funderar du på att engagera dig?..jag funderar också...nästan klar..

    lycka till med din uppsats:)

    2010-09-20 | 18:48:22
  • Klara säger:

    Hmm, får nog bli socialdemokraterna för min del :D

    2010-09-20 | 18:53:10
  • Anonym säger:

    me to..

    2010-09-20 | 19:15:40
  • Anonym säger:

    sa connie

    2010-09-20 | 19:16:20
  • Klara säger:

    Ahh, jag undrade just vem det var som frågade :)

    2010-09-20 | 21:52:15

Kommentera inlägget här: