Klara, färdiga, gå..!

Lipstick jungle och so you think you can dance!!

Kategori: Allmänt

Såhär när terminen börjar lida mot sitt slut och alla paper är avklarade så har jag äntligen fått tid för lite me-time! Även om jag har tvättat och diskat idag har jag ändå hunnit med en hel del läsande och tv-tittande! Eftersom jag är trött på "intellektuel" litteratur och komplicerade romaner har jag valt att spendera mina lediga minuter med att läsa Lipstick Jungle, avslappnande och man slipper att tänka! HÄRLIGT =)

... och så sitter jag nu och tittar på so you think you can dance, tänk om man kunde dansa så!!

Imorgon ska jag fixa lite innan avresan mot Västgötaslätten (hööööl i vägga, börra på!!) och lillkusinen. Och så mammans födelsedag såklart! Vi ska ha så mysigt, hihi!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: