Klara, färdiga, gå..!

Börjar en avslutad arbetsvecka med att arbeta...

Kategori: Allmänt

Nu är juljobbet avslutat, men icke är man ledig för det! Ikväll blir det jobb på Larvi som vanligt igen, ska bli mysigt eftersom jag inte jobbat på länge. Hur som helst så spenderar jag i alla fall inga pengar när jag jobbar! Super...

Igår åt jag världens bästa middag, hos världens bästa Annica. Sen blev det the SHining trots att jag lovat mig själv att ALDRIG se den igen. Suck! Ockuperade Annicas säng eftersom jag knappt vågade gå hem och idag har jag shoppat babykläder till lill-kusinen =)

Längtar tills vi ska åka upp! Då är skolarbetena klara och jag är ledig på riktigt en helg!!

Kommentarer

  • Annica säger:

    Älska att du bloggar ;) Gör det oftare! Spec när du e så gullig mot mig ;)

    2010-01-09 | 17:50:27

Kommentera inlägget här: