Klara, färdiga, gå..!

... nej, jag stänger tv:n och ger mig ut på en power-walk!

Kategori: Allmänt

Sitter här som vanligt i min soffa; 7th heaven, Ellen Degeneres, top model och så småning om okså Greys Anatomy! Det är inte konstigt att man inte får nåt gjort när tv:n står på, skitprogram kan helt enkelt va jäkligt underhållande ibland.

Men nu stänger jag tv:n, jag ska allt ge mig ut på en power-walk innan det är dags att dra till jobbet!

Önskar att jag hade en massa saker inplanerade när jag väl är ledig, är såå kul att ha saker att se fram emot. Så jag uppmanar alla att komma på idéer!! Sen känner jag för att flytta till en tvåa, en riktig tvåa! Det är inte det at jag inte trivs i min lilla lägenhet, men hade varit kul med nåt nytt! Men vem orkar flyttstäda, bära soffor och adressändra? Nej, jag hoppas på att det kommer en ledig lägenhet i huset jag redan bor i, det hade varit praktiskt som tusan =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: