Klara, färdiga, gå..!

En historisk dag!

Kategori: Allmänt

Idag går svenskarna till vallokalerna; nja de som inte varit och förtidsröstat då förstås! Det är också en historisk dag eftersom jag nu plockar upp mitt bloggande igen. Vilken händelse som är viktigast är upp till er att välja, själv tycker jag att riksdagsvalet hamnar snäppet högre, hihi!

Det var nu längesedan jag bloggade, varför vet jag inte. Trodde att jag kanske skulle avsluta mitt liv som student i den kommande veckan, men det visar sig få vänta. En uppsats som kan bli bättre, borde bli bättre... Så jag arbetar vidare aningen på den! Men pust, jag skulle vilja lägga den bakom mig. Snart ska det dock bli skönt att kunna gå till jobbet, komma hem, och sätta sig i soffan och kolla tv (eller för den delen lägga sig i sängen för att läsa romaner) utan att behöva tänka på hur mycket teori som finns kvar att jobba med eller på hur mycket mer som måste problematiseras och konkretiseras.

Men nu är det viktigaste valets utgång; själv hoppas jag på en rödgrön regering och det är jag stolt över :D

Vet inte ifall bloggandet kommer att fortsätta, men det är ju så kul...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: