Klara, färdiga, gå..!

A night to remember =)

Kategori: Allmänt

... eller kanske inte!!

Så var Kattis ett år äldre och det var reunion för gamla glada gänget!! Först helkväll med idolspelet, hihi! Sen blev det utgång på Buddha lounge. Jäkligt trevligt faktiskt! På slutet blev jag lite väl sentimental... då gick vi och köpte kebab och baklava. Efter att vi smällt i oss det så ränsade vi frysen och gittade en halvt uppätet paket Ben & Jerrys - chocoate fudge brownie! Mums!! Började se Pollianna (hmm ursäkta stavningen...) Men eftersom klockan var lite väl mycket för en film från 1960 så somnade vi fint framför TV:n!! Antar att champagnen gjot sitt :P



Idag kollade jag och Kattis färdigt filmen och sen såg vi a time to kill också! Efter massa timmars filmtittande var det dags att dra sig till Landets Krona igen. Annica hämtade mig på stationen och vi åkte hem till min mamma och åt ugnsbakad falukorv med POTATISMOS!!!

Såg världens sämsta film... Gangster!! Usch!

Strax efter att vi lämnat tillbaka filmen på Videomix blev stället rånat! Gissa vad vi blev förvånade när vi bara kört en sväng och nästa gång vi åkte förbi var det fullt med poliser där. Men till Annicas stora besvikelse var jag ju inte inte och lämnade filmen en kvart senare, vilket tydligen hade gjort denna dagen till dagen med stort D, hehe! Men efter att vi hade kört förbi 9 gånger (säkert 14 egentligen men det kan man ju inte skriva) så kände vi att det var dags att köra hem igen... innan vi blev alltför uppmärksammade av polisen :P

Händelserika 24 timmar!!

Dagens tips: Ben & Jerrys glass (min och Timbuktus favorit)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: