Klara, färdiga, gå..!

En botad otursdag!!

Kategori: Allmänt

Som ni vet så missade jag ju bussen till tåget idag när jag skulle åka hem till Landskrona...
Det tråkiga äventyret slutade inte där =(

Eftersom "lagen om alltings jävlighet" fortfarande gäller var ju nästa buss självklart försenad, och försenade bussar leder ju ofta som ni förstår till att man missar tåget! Det gjorde jag! Men jag var inte så sen att jag insåg att det faktiskt inte var lönt att springa till tåget och chansa... så det gjorde jag! Förgäves...

Så satt jag och väntade på nästa tåg istället... det skulle gå efter 30 minuter... det gick efter 50!

Inte nog med det!! När jag satt där i den inglasade kuren och skyddade mig från den kalla vinen så dök en råtta upp! Bara sådär... hoppade genast ut ur kuren och flyttade mig till en bänk (utan vindskydd)

Men nu har jag varit på Videomix och köpt lösgodis i massor!
Mmmmm va gott det ska bli!
Finns inget bättre än godis och "Kommisarie Morse-kväll" med mamman =)

Dagens tips 2: Filmen eternal sunshine of the spotless mind

Kommentarer


Kommentera inlägget här: