Klara, färdiga, gå..!

En natt i ungdomens anda!

Kategori: Allmänt

Igår var det skäckfilmskväll i casa de Klara!! Annica var här och Saw 1 & 2 var det som gällde. Måste säga att dom är jäkligt obehagliga men vi tog oss allt igenom dom utan allt för stora bekymmer. När jag var yngre kollade jag alltid på rysare och tyckte inte alls att det var lika obehagligt som jag tycker nu på "äldre daar". Undrar vad det beror på? Kanske det är för att man sätte sig i in situationen på ett annat sätt nu!

Hur som helst så skulle vi sova sen. Men det tog sin lilla tid... Efter många långa timmar med snack om ungdomens baravder, högstadieskolan och alla de som vi önskade aldrig riktigt funnits så somnade vi till sist! NU är jag trött och jag sov nästa till kl 13 (!!!!) Brukar aldrig sova så länge!



 

image21image22

Här är jag, älsklingen annica och hennes mardröm! Dockan på CYKEL!! Så jäkla obehagligt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: