Klara, färdiga, gå..!

Handledning, sex and the city och en fullbokad vecka!

Kategori: Allmänt

Hade uppsatshandledning idag! Det gick över förmodan. De senaste dagarna har jag faktiskt fått en hel gjort på den och tur är väl det. Visade sig att mitt sista handledningsmöte är nästa vecka och utkastet måste vara inne måndag morgon. Så nu är det bara att ligga i de sista dagarna. Ska bli såå kul att ha den färdig!

Tisdagskvällarna är smockade med bra TV. Ibland blir det till och med svårt att välja. Idag blev det ugly betty, desperate housewives, christine, brothers and sisters, seinfeld och sist men inte minst sex and the city!! Trotts att jag tycker att jag gått igenom alla bpoxar minst två gånger var det faktiskt ett avsnitt jag ALDRIG sett för. Chockande men roligt!

I övrigt är veckan fullpackad med grejer. Imorgon måste jag skriva på uppsatsen hela dagen för att på kvällen kunna njuta av terminens sista tacksittning på vg's. Ska bli jäkligt kul faktiskt. Idag var det terminens sista förmannamöte och stafettpinnen skulle lämnas över till de nya förmännen fulla av hopp, hahaha!

Veckan fortsätter sen med festligheter. På fredag fyller Emelie år och då blir det middag på Cardinal och efter dte fest hemma hos henne på lördagen =)

Sen får jag väl bota min bakfylla efter helgens bravader med sista spurten på skrivandet. När ska man ta det lugnt då? Blir inga serier denna veckan, hehe :P

Dagens tips: En hel natts sömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: