Klara, färdiga, gå..!

Idoler, reunion och julstämning!!

Kategori: Allmänt

Hade glömt hur rolig Tiffany Persson är!! Jag har ju numera en ny idol (Filippa Bark) men Tiffany är inte att förglömma...

Var på Lunds igår. Eftersom det var den enda nationen öppen var "alla" där... alltid lika "kul"!, eerrhhm. Stötte ihop med lite roligt vg's folk och det är ju alltid skoj, sen stöter man ju ihop med massa annat man inte gärna springer in i så där utan förvarning. Men efter en sambucca så var allt lugnt och festen rullade på. Hade reunion med gamla krimgänget från ht. 2006 =) Vi blev inte så många, men det blev hur bra som helst ändå! Charader för hela slanter... tävlingsmänniska som jag är fick jag fruktansvärd huvudvärk efteråt! Men jag vann (såkart, hihi) alla mina matcher!!

Kom äntligen i julstämning idag! Var med mamman och köpta gran. Försäljaren var bussig som sören... precis när vi kom körde han iväg i sin bil, men när han såg att vi stannade och tittade på granarna kom han tillbaka och sålde oss en finfin gran!! Sen packade jag in lite julklappar =)

Har varit lite dålig på att skriva sista tiden, men jag lovar att bättra mig! Var nyss inne och kollade statistiken och såg att jag trots detta har fler läsare än någonsin!! Superkul!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: