Klara, färdiga, gå..!

... om packning och soppåsar!!

Kategori: Allmänt

Missade just bussen! Har alltid så mycket att släpa på när jag ska åka hem! Men jag måste ha med mig allt annars kanske jag saknar nått :P Problemet blir när man dessutom har 2 soppåsar som ska slängas på vägen till bussen... då blir det svårt att hinna!

Hur som helst är jag ganska sliten idag! Veckan på nationen är äntligen slut och igår firade vi med att efter 10 timmars jobb av matlagning både till puben och en sittning med att dra till Helsingkrona en stud innan de stängde! Efter att ha varit på benen nästan 13 timmar i sträck så var fötterna lika trötta som jag så nu är det dags och åka hem och umgås lite med familjen istället!

Hmm börjar bli dags att ta tag i min uppsats snart! Hade varit sjukt skönt att ha den ganska klar innan jul, men får se hur mycket jag får gjort!!

Nu är det dags att göra ett nytt försök att hinna med bussen...

Dagens tips: sök "daft bodys" på youtube och kolla in den första videon som dyker upp! Superhäftig!!

Här är en länk: http://www.youtube.com/watch?v=lLYD_-A_X5E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: