Klara, färdiga, gå..!

En helt vanlig underbar dag!

Kategori: Allmänt

Ibland känns livet så lätt! Idag har varit en helt vanlig dag, men det har ändå känts så toppen! Jag vaknade av att det knackade på dörren kl 8.00. Lisa skulle skriva sitt teoriprov till kärkortet och var jättenervös. När hon kom tillbaka ca 40 minuter senare var det avklarat och jag är såå glad för hennes skull!

Sen var det dags för seminarium. Jag trivs verkligen med kursen och det blev en riktigt intressant diskussion. Pratade mycket om vilka medel som finns för att få stater att följa riktlinjerna i de konventioner som de ratificerat. Det hela känns ganska hopplöst eftersom allt man kan göra är att klaga och ge riktlinjer! Men kanske kommer man fram till en lösning till sist! Hur som helst...

Efteråt gick jag och Lisa och käkade lunch och snackade. Satt där i över en timme och det var jättemysigt! Känns som vi inte riktigt haft tid till det senaste tiden. Sen drog vi vidare... Gick förbi en blomsteraffär och fick sån lust att göra fint hemma! Så jag köpte tulpaner och nya fina blockljus! Idag ska jag bara vara hemma och njuta av mina nya inköp =)

Hoppas resten av dagen blir lika lyckad... det krävs visst inte så mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: