Klara, färdiga, gå..!

Om adoptionen och min älskade syster!

Kategori: Allmänt

En helt vanlig helg, men ändå inte!

I fredags var det partydags.. det var faktikst ett tag sen sist känns det! Jag och Kattis var på fest hos en kille från hennes utbildning. Det var helt ok fast jag inte kände någon =) Sen drog vi till Hallands och det var väl ganska livat, dragna var vi i alla fall! Finns ingen bättre kombination, vi är allt oslagbara Kattis, hihi!

Kattis och jag
Katarina och jag

Dagen efter fick jag besök av Lindita. Vi var och fikade i stan och sen körde hon mig hem för att hämta Agnes... det var dags att adoptera bort henne! Efter en hel vecka utan sömn stod jag inte ut. Nu har min älskling flyttat, men som tur var är nya hemmet hos familjen i Landskrona. Mamma, Lisa och David får allt stå ut med henne! Sen har hon mer plats och sällskap där ju!


Agnes
Min lilla Agnes!


För övrigt hade jag en underbar kväll med min lillasyster i fredags. Det var längesen vi hade så roligt tillsammans; ville inte att kvällen skulle ta slut!! Ibland är hon underbarast i världen. Våra lyckade kväller är dom bästa kvällarna jag har!


Lisa och jag
Min syster och jag; en oslagbar kombination!

Ikväll är det dags för box på gerda igen. Har precis blivit av med träningsvärken sen i torsdags så det är bara att sätta igång! Ny ska du allt får stryk kattis, hihi!

Sen längtar jag till helgen, hoppas den blir lyckad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: