Klara, färdiga, gå..!

Jag och mitt Herrans liv!

Kategori: Allmänt

Vem är den där klara?

Jaag!!


Så var det dags också för mig att skaffa en blogg! Tänkte det var lika bra för jag tycker alltid så mycket, så nu kan jag tycka det här! Tänkte börja detta första inlägg med att beskriva mig själv och vad som händer i mitt liv just nu...

Jag bor och studerar i Lund, men kommer ursprungligen från Landets Krona (Landskrona) där jag har min familj. Läser till sociolog vid Lunds universitet och har mååånga lååånga är kvar (vet inte hur många faktikst men det är en del). Får min fil.kand. nästa sommar om allt går som planerat och sen får vi se vad som händer.

Terminen som varit har jag läst kriminologi och det har varit min bästa kurs hittills, trots den urusla planeringen av kursen och det faktum att jag läst nästan exakt samma sak innan. Men inget går ju upp mot att träffa härliga människor och det har jag vekligen gjort! Hoppas verkligen att så många av oss som möjligt kommer hålla kontakten...


Jenny och jag

Här är jag och Jenny på vår klasskamp med brännboll och lekar!! Kommer sakna er alla!

Men nu är det inga sura miner som gäller. På fredag börjar en ny kurs och chansen att knyta nya kontakter. Denna terminen blir det mänskliga rättigheter för hela slanten och det hela börjar med opera på fredag! Ska se Dead man walkning på malmö opera och musikteater och det ska bli sååå kul! Hoppas jag träffar fler härliga människor detta året =)

Dead man walkning

Nu ska jag ut på min dagliga joggingrunda! Ut i kylan...
Skriver mer en annan dag.. eller lite senare kanske. Vem vet? Detta var ju superkul!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Hej Klara! Vad roligt att du också startat en blogg nu. Lycka till med den :)

    2007-01-15 | 16:57:43
    Bloggadress: http://dorisen.blogg.se

Kommentera inlägget här: