Klara, färdiga, gå..!

Att se tillbaka!

Kategori: Allmänt

... och blicka framåt!

Ibland undrar jag hur jag kommer minnas denna perioden i mitt liv! Kommer ihåg när jag gick i högstadiet och tidigt i gymnasiet. Det känsds då som att det var så livet skulle va alltid, och så jag mådde då var så man skulle må! Mycket var jobbigt men i det hela kände jag at jag mådde bra!

Jag var inte direkt på topp när jag var 16...

Tack för att man slipper de åren nu! Det var jobbigt att inte få göra allt man ville och att man va tvungen att tänka på saker man inte orkade med! När jag ser tjejer i den åldern så minns jag hur jobbigt det var och jag är glad att den perioden är över!

Man brukar ju annars säga att problemen växer med åren, att problemen blir av värre karaktär! Men de är nog i alla fall färre! Eller också har man väl lärt sig hantera dom bättre!!

Kommer livet va så som det är nu? Är det så här jag kommer må... Jag mår helt okej faktiskt! Livet får gärna fortsätta så här. Ibland känns det som jag ödslar energi på fel saker, men vad då då?

Dagens tips: Det finns omtentor... men det finns inga omfester!!

Fast det skulle va trevligt att jobba istället för att plugga ett tag! Snart räcker det. Tur att jag har en examen snart =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: