Klara, färdiga, gå..!

Job well done och snart dags för julskyltning!!

Kategori: Allmänt

Så börjar ännu en dag lida mot sitt slut! Jobbade på Vg's nattklubb metro igår och det var faktiskt skitskoj! Vi var ett härligt gäng som jobbade och allt flöt på som det skulle! Första passet i baren, trots att det inte fanns så mycket att göra så tidigt på kvällen hade vi jäkligt kul!! Idag var det dock dags att städa stället, inte lika kul men det gick så bra så! Imorgon är det dags igen men då är det i köket jag ska försöka triumfera (hahaha)

På söndag är det första advent och dags för julskyltning i hemstaden!! EN runda med familjen eller två blir det säkert! En tradition som jag gärna håller fast vid =) Har hört någon om ett snöberg (!!) Ja, jag säger då det, haha!

Sist vill jag bara påminna er om lagen om alltings jävlighet!!
- När en glödlampa väl går sönder, så är olyckan aldrig framme ensam! Först dog sänglampan och nu får jag ha stearinjus i köket! Inte så lyckat att diska i mysbelysning, hihi! Men det funkade till sista ska ni veta!!

Dagens tips: Alanis Morissette - Ironic

Kommentarer


Kommentera inlägget här: