Klara, färdiga, gå..!

Om att skriva fel i kalendern...

Kategori: Allmänt

... och att vara slöast i världen!!

Kände mig helt väck på jobb idag! Antar att det är för att jag sovit lite dåligt de sista nätterna! Men trots att jag var allmänt yr så tog jag mig igenom dagen och åkte upp till vg's för att affischera för sista gången! Tyvärr hade någon (ja, jag menar mig själv, hehe) skrivit upp det på fel dag och det visade sig att affischerna ska upp på torsdag och inte alls idag! Vilken miss! Tog mig halva dagen att ta mig hem... värsta trafikstockningen i stan!

Bästa TV-dagen idag vilket jag ser fram emot! Ugly Betty och Desperate Housewives, hihi!
Måste låta som världens soffpotatis med mitt tjat om serier, men jag har ju trots allt jobbat idag. Och imrogon ska jag först jobba på dagis och sedan Metro (nattklunneb) på kvällen/natten! Förtjänar allt att ta det lite lugnt :P

Dagens tips: Frida Hyvönen

Kommentarer

  • carina säger:

    yeah! för Frida
    Mamma

    2007-11-27 | 21:12:25

Kommentera inlägget här: