Klara, färdiga, gå..!

Om att tyckta synd om sig själv...

Kategori: Allmänt

... visst är det väl tillåtet ibland?

Är förvånad över hur många bloggare som är uppe så här dags! Kanske har dom också tandvärk? I sånna fall tycker jag synd om dom också. Jag gillar inte att tycka synd om mig själv, men idag är det nog befogat! Har spenderat den gångna timmen med att störa min mammas sömn... Konstigt det där med tandverk, blir hyperstresssad av det! Vart ska man ta vägen egentligen?

Hur som helst är det inte ens lönt att försöka sova längre. Dags att dra sig ner till vg's och börja baka ut bullarna och hacka lite grönsaker innan jobbarna kommer. Ska alltså stå upp i 11 timmar med tandvärk, KUL!! Det är ju sista dagen idag i alla fall vilket är skönt och på menyn står det;

- Örtmarinerad kycklingklubba med ris
- Vegetarisk Bolognese (Quornfärs)
- Hamburgertallrik
- Mackor med kyckling & tzatziki eller fetaost, tomat & balsilika
- Blåbärskaka med vaniljsås

Dagens tips: Naturläkemedel med valierianaextrakt för att lättare kunna sova
                        - Tacka vet jag placeboeffekt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: