Klara, färdiga, gå..!

Överaskning, sociologi och den älskade julen!

Kategori: Allmänt

Lyckades hitta min läsarstatistik till denna bloggen, och tro det eller ej, jag har några läsare =)
Insåg därför att det är dags att ta tag i skrivandet igen! Synd bara att jag är så jäkla dålig på att komma på vad jag ska skriva om!! Hmmm...

I alla fall så har jag mitt sista seminarium idag för den här kursen. Bara b-uppsats kvar och sedan är det dags att lägga mäsnkliga rättigheter på hyllan. Dags för sociologin igen =) Har saknat det lite faktiskt! Mr är skitintressant, men allt jag läser om är folkmord, diskriminering, krig och kränkningar! När jag började läsa sociologi så kände jag verkligen att jag fick svar på saker jag frågat mig alltid och att världen kanske gick att förstå ändå! Så hoppas jag att jag kan känna snart igen... 

Bäst av allt är ändå at julen är nära! Jag älskar julen! Snart dags att börja handla julklappar, det måste ju vara något av det bästa som finns... att gå hela dagen i stan, med julbelysning och dekorationer.

... nostalgi i massor!

Var lugna mina (max 3) trogna läsare!! Det kommer ett nytt inlägg snart... hoppas jag :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: