Klara, färdiga, gå..!

Shopping i Landets krona!

Kategori: Allmänt

Första klapparna handlade! ... och så lite till mig själv med! Efter snålandet den gångna månaden kände jag att det var dags att unna mig lite extra! Det blev örhängen =) Måste ju gynna handeln i min kära hemstad!!

Helgen ser ut att bli lugnt! Åkte hem till Landskrona idag och spenderade eftermiddagen med Lindita på stan... mysigt! Imorgon bär det vav till Lund igen! Måste baka inför söndagen och sitt sista Rehab... NÅGONSIN!! Hoppas mina jobbare undkommer vinterkräksjukan och dyker upp, men jag verkar viosst inte ha turen på min sida! En jobbare sjuk idag, men förhoppningsvis blir hon frisk till på söndag! Om någon har lust att jobba så är hjälp själklart välkommen :P 

Nästa vecka blir det också vg´s, vg´s och ´vg´s som gäller! Jävla affischering på tisdag, sen jobbar jag metro på onsdag och freda' mat på fredag! Förutom affischeringen ska det dock blir kul... sista racet nu ju =)

... slutet är nära!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: