Klara, färdiga, gå..!

Slutade med en skräll...

Kategori: Allmänt

... men vad gör väl det?

Nu är det i alla fall slut på förmannaskapet... visst har jag lite vim (städning, inventering och mys), affischering och en del fest kvar, men ändå! Känns konstigt faktiskt! Hat varit jäkligt kul, med undantag för allt runtomkring. Försöka tvinga folk att jobba kl 9 på söndagmorgnar med enda betaling en matkupong på 30 kr är ingen hit ska jag säga! Tur att jag har min trogna utbytesstudent Olivier som ställer upp i vått och torrt!

Gick dessutom minus som tusan! Vart håller folk hus denna regniga söndag?

Nu har jag i alla fall mat för en hel vecka med mig hem... ja det och ömma fötter! Tänderna de värker fortfarande!Hur som helst... färdigklagat för den här gången! Lånade med mig två superbra skivor hem! ( jaa jag ska såklart lämna tillbaka som, hihi) Ska allt lyssna igenom dom nu!

image18


Dagens tips: Volym, Helsingkronas rock/pop klubb! 
                  - Häng på på fredag vet ja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: