Klara, färdiga, gå..!

Intervjuer, fest och blomkål...

Kategori: Allmänt

Nu var det allt ett tag sen, men här kommer det senaste; jag har äntligen gjort mina intervjuer på polisen!! Nu är det dags att sätta igång med uppsatsen på allvar och jag är såå taggad =)

Ska snart iväg och jobba, sen åker jag till Lund! Eftersom det blir myskväll med Kattis idag vet jag inte om jag hinner skriva mer och lägga ut bilder från helgens festligheter, men i värsta fall så kommer dom imrogon. Var ute med Annica och Larvigänget på Speakers och Tages. Men först var det middag, drinkar och en massa lekar som gällde, hihi!!

Nu måste jag titta till blomkålen på spisen...

Dagens tips: "Brittan" och hennes Break the Ice

Kommentarer

  • Celeste säger:

    Hej tjejen! Var det pliktverket du just kom från? För jag ska dit imorn för psykosamtal och hälsoundersökning... :) anyways, hoppas det gick bra för dig och att du går hela vägen!

    2008-04-09 | 11:25:31
    Bloggadress: http://annaceleste.blogg.se
  • Klara säger:

    Hej Celeste!
    Nä det var ingen sån intervju... Håller på med min examensuppsats i sociologi och intervjuade poliser för min studie!! Men tack för omtanken ändå =)Klara

    2008-04-09 | 19:26:42

Kommentera inlägget här: