Klara, färdiga, gå..!

Lockigt vs rakt...

Kategori: Allmänt

Nu har jag en liten fråga till alla er killar där ute (hmm kanske någon av det motsatta könet som faktikst läser min blogg i alla fall). Såg på Ellen Degeneres idag. Började med det nu när jag legat hemma sjuk de senaste dagarna och trots att jag alltid hatat det så visade det sig att det var helt okej...

Hur som helst. Idag var där en match-makingexpert som påstod att killar inte gillar lockigt hår, och att de ville ha en tjej med rakt hår för det känns mjukare eller nått. Jag blev genast nyfiken och bestämde mig för att gå till botten med det här. Vad har ni att säga grabbar? Hur ligger det till egentligen?

Kanske gällde det bara miljonärer förresten... vet inte riktigt hur det låg till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: