Klara, färdiga, gå..!

Många hundra sidor...

Kategori: Allmänt

Pust och stön nu har jag läst och läst!

Satt på Juridicum hela eftermiddagen och läste litteratur till min uppsats. Imorgon ska jag hämta en annan bok på biblioteket så då lär läsandet fortsätta :(

Nu har jag i alla fall lagt ner Van Maanens - Working the streets och fortsatt på Harry Potter. Är inne på "halvblodsprinsen" igen. Måste säga att det faktiskt är ganska spännande eftersom jag nästan glömt bort vad som hände i den. Kommer mest ihåg det fruktansvärda slutet... snyft!

Helgen lär bli lugn och nykter. Verkar inte hända så mycket för min del eftersom folk är upptagna på annat håll. Men det passar mig ändå utmärkt; nu kan jag bara dega mellan pluggandet, hehe! Synd att serieuppehållen håller i sig  i USA!

HATA STREJKEN...
... men jag förstår inte varför de inte kommit igång igen?
Den tog ju slut för längesen? Någon som har några idéer om varför det är stopp?

Hur som helst så har jag ännu ett litet musiktips och jag är medveten om att jag inte lär vara först med det :P

Dagens låt: Snoop och Robyn - Sexual Eruption

Kommentarer


Kommentera inlägget här: