Klara, färdiga, gå..!

Mogna pinuppor =)

Kategori: Allmänt

Såg Kalenderflickorna igår!!

Sååå bra film... Har förstått att det visst är nån form av klassiker, men har aldrig sett den förut! När vi ändå är inne på ämnet film kan jag säga att jag fått hem de två sista Harry Potterfilmerna på posten från CDON, hihi!! Älska Harry =)

Idag har jag jobbat och det blir en massa jobba onsdag, torsdag, fredag och lördag också. Sen är det några dagar inplanerade nästa vecka. Känns jäkligt skönt för jag orkar inte bara sitta hemma hela dagarna. Hur gärna jag än vill så går det inte att jobba med uppsatsen åtta timmar om dagen så det är skönt med lite jobb då!

Hämtade förresten den (förhoppninsvis) sista teoriboken till uppsatsen idag. Har inte hunnit läsa igenom den, men den är skriven av grundaren till Human Relations-teorierna och den verkar handla om rätt sak :P

Imorgon efter jobb åker jag till Landskrona. Ska jobba där resten av veckan så familjen får allt stå ut med mig ett tag, stackarna!! Får hoppas det händer nått kul i helgen så det inte bara blir en massa jobbande!

Dagens tips: Årets Majblommor; superfina i lila och svart!

Kommentarer

  • Carina säger:

    Hej Loppa!
    Läs på ipren.blogspot.com så ser du att någon mer tycker som jag. Mor

    2008-04-16 | 09:24:59

Kommentera inlägget här: