Klara, färdiga, gå..!

Party party paaaarty...

Kategori: Allmänt

... och så lite shopping!

Imorgon kommer Irena ner till Skåneland och vi ska ut i Helsingborg. Själv ska jag ta det ganska lugnt! Har ju precis blivit av med febern och mina körtlar i halsen känns som tennisbollar snarare än golfbollar som igår, haha. Hur som helst så blir det lite vindrickande med efterföljande utgång på Temple antar jag. Ska bli såå trevligt så!

Annars ska jag mest ta det lugnt i helgen. Mamma och pappa kom och hämtade mig hemma i Lund häromdagen när jag var som sämst och det har inte känts lönt att ta sig tillbaka. Så det blir mys med familjen för hela slanten idag. Det kanske till och med blir en liten fikeluring med pappsen på stan om jag har tur =)

Idag har jag shoppat. Förutom att jag köpte upp hälften av varorna på apotekets hyllor så blev det en liten runda på Gina. Borde kanske sluta gå dit, för varje gång jag kommer ut därifrån så har jag konstigt nog en liten påse i handen. Idag blev det en svart tubtopp och en jättefin rosa sjal (kanske en fjortissjal; jag vet inte, haha). De nyinköpta kläderna ska jag allt ha på mig imorgon, tillsammans med mina älskade dieseljeans som jag äntligen kommer i igen, hihi!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: