Klara, färdiga, gå..!

Två myspysiga dagar!

Kategori: Allmänt

Nu har jag haft två riktigt bra dagar i rad! Igår var det middag, vin och mys hemma hos Katarina. Den jäveln åker till New York imorgon och det var lite av en "hej då-middag". Idag skulle jag egentligen bara vara hemma och ta det lugnt. Men rastlös som jag är så hamnade jag på stortorgets uteservering med Fabian och Emma. Det var såå mysigt och det är så skönt att äntligen kunna sitta ute och umgås.

Imorgon är det valborg och jag skippar nog allt stadsparken och firandet i Lund i år. Det får bli grillning hemma hos Lisa och Mange istället. Var superlängesen jag träffade Lisa så det ska bli kul =)

Vet inte varför men dessa dagarna har verkligen känts toppen. Helgen i kolonin och på uteservering med lillasystern och resten av familjen var en hit den med, hihi!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fast du fick städa?
    Mamma

    2008-04-29 | 23:15:09

Kommentera inlägget här: