Klara, färdiga, gå..!

Kung Fu Panda igår... Game Night ikväll =)

Kategori: Allmänt

En vecka i barnslikheternas tecken! Var hemma hos Fabian igår och kolla de Kung Fu Panda! Den var helt okej, fast tveksamt om jag skattat lika mycket ifall jag avstått vinet, hmmm!

Ikväll blir det Game Night med Party Alias, hihi! Supermysigt...

... mindre mysigt var dock sättet jag vaknade på imorse! Jag antar jag det inte bara var jag som väcktes ur skönhetssömnen av jordbävningen (!?!?!) 06.20. Det trodde jag inte när jag la mig igår... Vi är i Skåne, i Sverige!! Sen dess har dess har det blivit plugg, plugg, plugg! Men men ju fortare jag börjar desto snabbare blir jag klaaaar =)
Tänkte avsluta med ett fint litet citat ur filmen igår:

Yesterday is the past, tomorrow is the future, and today is a gift - thats why they call it present...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: