Klara, färdiga, gå..!

Sömnlösa nätter...

Kategori: Allmänt

Efter helgens nattjobb hade jag svårt att komma till ro inatt...

Efter 5 cigg, 2 toalettbesök och ett antal telefonsamtal bestämde jag mig för att möblera om. Köpte ny TV tidigare på dagen och fick upp min nya hylla under eftermiddagen så det passade bra med lite förändring!! Grannarna blev väl sådär glada när jag släpade fram dammsugaren och sög upp råttorna som legat bakom säng och soffa!! Nöjd blev jag i alla fall =)

Efter ytterligare en sömnlös timme verkade John Blund stå i dörren...

Men nej då!! Då skar jag mig på nått i sängen. Käre mr Blund vände i dörren och jag fick hoppa upp och hämta plåster. Efter många om och men så hittade jag det som stört min sömn; EN GLASSKÄRVA?!?!

Undrar hur den kom dit... Den var ungefär 100 år sedan (eller, i och för sig, sedan senaste förfesten här hemma) som glas krossades. Men hur kom det till sängen... och hur kommer det sig att jag inte skurit mig på den tidigare.

Det var nästan så jag ringde "Räddningspatrullen"...
... Men jag spanade ut lite på nya TV:n och resten av möblemanget...

Sen somnade jag äntligen!!

Kommentarer

  • Carina säger:

    Räddningspatrullen är väl jag det och det måste vara bättre med Herr Blund än Herr okänd, som det var förra gången.

    Mammakram

    2008-12-30 | 15:56:37

Kommentera inlägget här: