Klara, färdiga, gå..!

En lite ljusare framtid?

Kategori: Allmänt

Började dagen med att söka ett jobb! På fredag är det dags för anställningsintervju (för sommarjobb) och jag hoppas såå att jag får det. Även om jobbet i sig inte är inom min utbildningsram så känns det som det kommer hjälpa mig i framtiden. Erfarenhet kan man aldrig få för mycket av och jag tror att en sommar där hade hjälpt mig att kunna få andra jobb som utredare och handläggare mm.

Sen har jag kommit en bit på vägen när det gäller min kandidatuppsats. Gjorde en helvändning igår och bytte ämne och nu är jag supernöjd! I dagarna är det dags att kontakta intervjupersoner och andra kontakter. Uppsatsen går ut på att undersöka varför flertalet poliser inte vill arbeta i Landskrona och hur man ska få dem att faktiskt vilja det. Hmm ja det känns faktiskt ganska bra det här!

Har haft lite ångest dom senaste dagarna, men nu känns det som bitarna kanske börjar falla på plats!!

Dagens tips: Lipton green tea - citrus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: