Klara, färdiga, gå..!

Spontantripp!!

Kategori: Allmänt

Var på ett väldans partyhumör igår! Funderade först på att hoppa på tåget till Annica i Karlskrona, men efter att jag tagit mitt förnuft till fånga så bestämde jag mig för att åka in till Helsingborg och partaja "lite" med Emelie och Lindita istället!! Blev förfest med "Sanning eller konsekvenskort" hos Emelie och sedan blev det utgång på Tempel! Supermusik... och så dök Kattis upp =)


 



På vägen hem skrapade jag mitt knä mot ett elskåp... Tycke visst det var lämpligt att gömma mig där... men det var det inte! Nu har jag insett att jag är större än ett elskåp och att dom faktiskt kan va lite vassa!

Hur som helst så har jag tvingat Lindita och Emelie att följa med till Metro på Vg's på onsdag!! Det var såå längesen jag var där och nu längtar jag, hihi!

Dagens tips: Coca cola!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: