Klara, färdiga, gå..!

Tacos är gott...

Kategori: Allmänt

... och så var jag på anställningsintervju idag! Det gick toppenbra faktiskt och nu sitter jag här och väntar på att chefen ska ringa. Ooooolidligt spännande trots att hon bara skulle dubbelkolla referenser och kolla polisregister (ett måste inom vården tydligen) och så! Det är ju inte allt för bra att ta ut segern i förskott! 

Men förhoppningsvis kommer jag spendera min sommar som personlig assistent på ett korttidsboende för barn i Landskrona. Hade varit superkul. Annica har jobbat där tidigare och hon älskade stället. Det kommer nog jag också göra... trots att jag kanske inte kommer älska mina arbetstider. Men det är absolut värt det!! =)

Idag ska jag äta tacos med familjen i Landskrona... Mmmmums!
Sen blir det film med Emelie...

Dagens låt: Chris Brown - Kiss kiss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: