Klara, färdiga, gå..!

Tankar om livet...

Kategori: Allmänt

Bakade just en kladdkaka! Den blev jätteod och den fick mig att tänka på något min mamma och jag pratade om en gång för 100 år sedan. Vi pratade om hur mysigt det hade varit om vi hade öppnat vårt eget bageri/konditori. Vi hade bakat allting själva i en mysig lite lokal. Vi sa att vi skulle bo i en lägenhet ovanför bageriet; ungefär som i Chocolate =)

Visst hade det väl varit mysigt??

Har tänkt mycket på framtiden den senaste tiden som ni kanske märkt. Är väl inte så konstigt antar jag nu så här i början på slutet av min utbildning. Vad kommer jag göra i livet? Vart kommer jag bo och vem kommer jag leva med? Existentiella frågor fyller mitt huvud...

Kommentarer

  • carina säger:

    Mm!!
    Bullmammman

    2008-02-21 | 23:00:31

Kommentera inlägget här: