Klara, färdiga, gå..!

Tre filmer...

Kategori: Allmänt

... tre dagar!!

Senaste dagarna har jag haft lite av en filmmani! Först var det Blood Diamond (super), sen igår We Own the Night (jättebra) och nu precis såg jag Atonement (helt okej). Går en hel del film på bio just nu som verkar bra. Tänkte se den nya med Johnny Depp snart nån gång =)

Idag var jag ju med mina fritidsbarn i Malmö. Det var superkul och dom var såå duktiga och Tekniska muséet var jävligt spännande trots att jag varit där förut. Det var ju 100 år sen och det var bara lite jag kom ihåg. Men u-båten man fick smyga runt i var lika kul denna som förra gången, hihi!

Idag blir det sängdags tidigt. Har inte skola imorgon, men har huvudvärk så det lär behövas en hel del sömn för att få bort den. Undar vad som kommer på tv? Dålig koll nu för tiden...

Dagens tips: www.tv.nu

Kommentarer

  • carina säger:

    Lilla systeryster har fått filmen av pappa om du vill se den på datorn.
    Mamma

    2008-02-20 | 19:58:07
  • Klara säger:

    Vilken film menar du?

    2008-02-21 | 11:15:09

Kommentera inlägget här: