Klara, färdiga, gå..!

Aarrgghh!!!

Kategori: Allmänt

... ett litet förlåt till dom jag älskar!!

Microsoft Word driver mig till vansinne ibland!! Nej, jag vet inte varför jag alltid ska åka hem när jag skriver uppsatser och hemtentor. Men jag säger då det... när innehållsförteckningen inte ville som jag ville trodde jag nästan att jag skulle dö!! Det var därför jag råkade slå lite i tangentbodet, hehe! Konstigt faktiskt om man tänker efter... jag är ju en så snasad människa annars =)

Hur som helst skickade jag in den jäkla uppsatsen till sist

- Barnsexturismen och dess tillfällighetsförövare: om varför människan begår sexualtrott utomlands

Så nu är den snart klar. Pust!! Handledaren ska ta sig en sista titt sen publiceras den! Hihi! Ska bli så skönt att ha den avklarad. Men det är väl lugnet före stormen. Snart är det dags för C-uppsats. Ska bli riktigt spännande och jag ser faktiskt fram emot det! Det gör någ inte min familj... även den lär ju skrivas här hemma :P

Dagens tips: Chambao (vilken röst hon har!!)
Här är en liten länk  (klicka på den första som kommer upp om du inte hamnar direkt på sidan...)

Kommentarer

  • Carina säger:

    Tycker om när du är här och skriver, bara du "snasar" dig. Det ser så kul ut ;) Mamma

    2008-01-06 | 10:42:28

Kommentera inlägget här: