Klara, färdiga, gå..!

Om längtan till vardagen...

Kategori: Allmänt

... och så älskar jag Harry Potter!!

Måste idag göra er alla medvetna om att jag längtar tillbaka till vardagen! Jag vill att en ny termin med nya utmaningar och rutiner ska dra igång! Hur mycket jag än gillar och tyckt att mänskliga rättigheter är intressant så saknar jag min sociologi, hihi!

Idag har jag inte gjort NÅGONTING!!

Det kan ju va ganska skönt ibland, men idag var det kanska tråkigt och nu har jag huvudvärk! Eftersom uppsatsen bara väntar på korrekturläsning finns där inte så mycket mer att göra så jag har dragit igång en ny runda av Harry Potter-läsning! Jag älskar böckerna och den första tog slut på en eftermiddag... nu är jag inne på tvåan, men tyvärr får jag så jäkla ont i ryggen och huvudet att läsa för mycket! Heja heja heja Harry! Han hade trollat bort den på ett ögonblick...

Nu har jag hur som helst lagt ner läsningen och funderar vad jag ska hitta på i stället! Får nog försöka övertala någon att följa med på en liten promenad i blåsten.

Dagens tips: Matvete (Ännu en nyttig matupplevelse)



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: