Klara, färdiga, gå..!

Boktipset

Kategori: Allmänt

Efter att ha läst mänskliga rättigheter i ett år, och därför tröttnat på att läsa om den hopplösa världen och dess onda människor, har jag nu övergett självbiografier och facklitteratur. Jag är trött på att läsa om kvinnorna i afganistan och instängda barn...

... Till sist blir man bara så less på hopplösheten!!

Under sommaren som gått har jag haft för mig att jag inte ska läsa något som tvingar mig att tänka. Jag har därför läst Harry Potter, Harry Potter och Harry Potter. Jag älskar Harry och hade absolut inget emot att läsa böckerna för andra gången. Nu har jag dock hittat något som, liksom Harry Potter, handlar om magi och som är såå bra...

Jonathan Strange och Mr Norell av Susanna Clarke!!
Jisses Maria vad bra den är =)








Kommentarer


Kommentera inlägget här: