Klara, färdiga, gå..!

Smeknamn!!

Kategori: Allmänt

Har varit mycket snack på jobb om hur alla olika vikarier varit; hon som sov, hon som läste Harry Potter (nej, det var inte jag), hon som visslade och så vidare. Vet egentligen inte vad som symboliserar mig, men har kommit på lite grejer som skulle vara kul att vara känd för =)

1. Hon som alltid käkar  Vinterkatten (godis)
2. Hon som alltid spelar Monopol (både vanligt och på mobilen)
3. Hon med den jäkla ljudmaskinen



Nja vinterkatten har jag bara käkat några gånger, men känner verkligen att det där godiset är så jäkla jag!! Monopol ääälskar jag och jag spelar det alltid. Dock inte på jobbet. Och det där med ljudmaskin är ju inte sant för jag har ingen. Men jag håller fortfarande på att fixa ljud att lägga in på mp3:n eller mobilen!!

Jaja, vi får väl hoppas på den trevliga!

Men visst hade det varit kul att kallas Klara "Vinterkatten" Johnsson, Klara "Monopolet" Johnsson eller Klara "Ljudmaskinen" Johnsson...

Hmm det där sista låter nog mer som min bror eller mamma. Dom har lite av en ljudmaskins egenskaper.
Men dom har ingen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: