Klara, färdiga, gå..!

Det tog sig mot kvällen...

Kategori: Allmänt

Jag fick inte lägenheten =(

För att bota mitt dåliga humör blev det shoppongrunda och jag inhandlade en klänning, ett linne och en ring!!
Sen mådde jag mycket bättre...

På kvällen förfestade vi lite hos Emelie och drog ner till Dahlbergs och drack drinkar. Annica tittade också förbi och det var supermysigt. Som alltid när kvällen börjar lida mott sitt slut fick Annica Oliver-abstinens. Efter en taxiresa till Landskrona stod vi då där och kikade in. Sen insåg vi varför vi INTE ska gå dit. Det blev en burgare och sen drog vi oss hemåt!

Tyvärr finns det inga bilder från vår lilla utekväll, hade glömt att jag lånade ut batterierna till lillsyrran. Tog ett bra tag innan jag fattade varför kameran inte fungerade, hehe!! Slutade att använda min hjärna i samband med att jag tog examen :P

Dagens tips: Strawberry Daiquiri... mmm vilken drink!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: