Klara, färdiga, gå..!

Första dagen i mitt gamla liv!!

Kategori: Allmänt

Ända sedan min examensfest i början av juni har min diet och träning gått i botten. Eftersom bikinisäsongen närmar sig (och då menar jag min vecka i Marbella för här verkar det inte bli nån sommar) så var det dags att ta tag i det idag igen.

Så pust och stön, nu har jag gått en mil!!
Räknade ut idag hur långt jag går på en timme...
7 km/h blev resultatet vilket var lite sämre än jag hoppats på! Men men...

Nu ska jag snart äta fläskfilé, haha! Kanske inte nyttigast i världen men som tillbehör blir det squash, sallad och hummus. Mmmm supergott och faktiskt nyttigt. Men eftsrom jag nu ska gå 7 km om dagen heeela sommaren lång så kan jag ju allt lyxa till det ibland =)

Ikväll är det EM-final...
HEJA SPANIEN

Dagens tips: Hummus med soltorkade tomater!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: