Klara, färdiga, gå..!

Mat, Larvi och Lamor!!

Kategori: Allmänt

Efter att ha superdietat i en vecka så var jag väl förtjänt utav en utekväll med jobbet på Speakers i fredags. Tillsammans med ett glatt gäng åt vi fläskfile och potatisgratäng, mmmm! Sen blev det en massa dricka... och mer dricka!! Hur som helst så hade vi superskul och det var längesen jag skrattade så mycket =)




Lördagen började lika nyttigt som fredagen slutade. Denna gången blev det ryggbiff med pommes och lökringar på Seglaren, haha! Nu är jag tillbaka på min vanliga tråkiga diet, suck!

Annars tog jag det lugnt i helgen. Jobbade ju natt på torsdagen innan vi skulle ut i fredags och jobbade också i söndags. Lördagen spenderade jag mest med familjen och vi var en rund apå citadellet och spanade in de märliga lamadjuren som dom smällt dit. Vaktar dom fåren tro?




Nu ska jag skriva klart det sista på min opponering. Sista dagen på onsdag sen är det sluuuuuuuuuut!!
Det ska allt blir en HEJDUNDRANS fest på lördag =)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det skulle stått larv, Larvi och lamor istället.

    Mor

    2008-06-02 | 23:00:52

Kommentera inlägget här: