Klara, färdiga, gå..!

Filmkritiker eller utredare, hehe??

Kategori: Allmänt

Kanske jag borde bli filmkritiker istället? Dags för en rapport om ännu en toppenfilm; Into the Wild!! Såg den hemma hos Kattis igår och jag höll nästan på at tappa hakan så bra den var! Påminde lite om Lost in Translation och det var verkligen en stark stämning genom hela filmen.

Idag har jag fått massor gjrot! Eftersom det snart är dags för mina intrevjuer till uppsatsen så förberedde jag mig lite genom att läsa en bok om kvalitativa intervjuer. Var tvungen att läsa alla gruppens metod-PM för det är examination imrogon så jag och Emelie satt nere på AF och pluggade!! Nu är jag förberedd, hihi...

Det ska bli såå kul att genomföra min studie... filmkritiker?!?! Vad tänkte jag på...?

Dagens låt: Lazee - Rock Away

Kommentarer


Kommentera inlägget här: