Klara, färdiga, gå..!

Om serier & sånt!!

Kategori: Allmänt

... som vanligt!!

Insåg just att om jag kategoriserat mina inlägg skulle praktiskt alla hamna i mappen för film/serier. Idag var det dags för Morden i Midsomer. Var längesen jag såg det, och eftersom min mamma vääägrar att köpa filmerna varje vecka med tidningen så var det bara att ta tag i det själv =)

Idag var jag ens sväng på nova och har läst lite Harry Potter. Annars har jag inte gjort något alls nästan. Pratat en massa i telefon och försökt bestämma mig för vad jag ska ha på mig på Annicas kalas på fredag, hihi! Blir nog klänning, kort jacka och en schal jag köpte på nova idag!

Hur som helst så ska jag fortsätta kolla på TV nu... Var bara paus i Men in Trees och senare ikväll är det Womens Murderclub! Ibland undrar jag vad mitt liv verkar gå ut på? Men jag kan inte klaga för jag fick mitt betyg från teorikursen idag och det verkar som jag hunnit med precis lagom mycket pluggande i pauserna :P

Dagens tips: Hmmm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: