Klara, färdiga, gå..!

Party, party... och så Svenska Akademien!!

Kategori: Allmänt

Hade superkul igår!! Jag och girlsen firade Irenas födelsedag med spelet "Med andra ord", grekisk sallad och Tempel =) Underbar kväll tjejer!!

Idag blev det luch med pappa, Lisa och David på China Palace!! Mmmmmm ris med fiff och grönsaker! Sjukt gott var det! Nu är jag dock hemma i min lilla lya i Lund. Har blivit en del plugg... och så kollade jag på nya avsnitten av Lost och One Tree Hill... SÅKLART!! Hehe!

I bilen på väg hem var det bara Svenska Akademien som gällde. När jag inte hört dom på et tag så glömmer jag nästa bort hur jäkla bra dom är!! Men jag säger då det... Insikt, mina vänner!!

Nu ska jag laga lite käk här!!

Förresten så kollade vi på en gammal film vi spelade in till skolan i 7:an hemma hos Emelie igår. Jisses som man såg ut på den gamla goda tiden. Jag grät av skratt och kunde för mit liv inte förstå vad jag tänkte med, hehe! Och vilken skånska sen...

Dagens tips: Sambucca, hehe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: