Klara, färdiga, gå..!

Skola, filmkväll och den kommande påsken!!

Kategori: Allmänt

Pust och stön nu är mitt PM för metodkursen inskickat!! Huvudvärken börjar äntligen försvinna och snart är det dags att ta tåget till Malmö och hälsa på Katarina. Vi ska ha filmkväll och dricka lite vin tror jag! Det har jag minsann gjort mig förtjänt av, hehe!

Annars är veckan ganska lugn. Examinationen på PM-et är på onsdag och då ska vi bara presentera vårt arbete och få kommentarer! Sen är det påsklov. På torsdag kommer mamman min till Lund så vi ska väl gå en runda i stan eller nått. Sen blir det raka vägen tillbaka till Landskrona igen. Känns som jag nyss kom hit, men det är ju påsk och det ska bli såå mysigt.

Annica kommer också till stan och stannar hela påsken så jag lär ha fullt upp...

Det bästa med påsken ska ändå bli påskafton, hehe! Då ska jag äta aaallt som är gott i hela världen :P
Räknar jävla points nu ju och det går faktiskt riktigt bra. Nu är jag inne på andra veckan så jag kan allt ta en fuskisdag på lördag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: