Klara, färdiga, gå..!

Slut på det roliga...

Kategori: Allmänt

Nu är påskhelgen slut!! Dags att ta tag i livet, skolan och viktväktarna igen :(
Känns nästan lika jobbigt som när jag kom hem från Krakow, hehe!

Har spenderat större delen av helgen med familjen... och så Annica, hehe! Vi har cruisat, ätit skit, partajat och haft det allmänt trevligt! Påskafton firades på Olivers i Landskrona, hahaha! Men det var trevligt som tusan måste jag säga. Lite besviken på att Perellis vinnarbidrag inte spelades en enda gång bara!! Nänä bara jävla Upp och Hoppa, usch och fy!!



Men vi var ganska nyktra och städade... i alla fall om man jämför med sist ;)



Tur att vi var dom enda på tåget!! STackars Katarina som fick stå ut med oss, hehe!

Hur som helst så måste jag sluta nu!! Dokumentären om Sture kommer på tv snart och den får jag ju bara inte missa!! Jag älskar Svenska Akademien... Jag säger då det: GE TRISTESSEN EN KÄNGA!!

Pussar och kramar till er!!

Kommentarer

  • Annica säger:

    Du måste fan ta bort bilden på mig på tåget.. ja tror ja dör!!

    2008-03-26 | 21:24:57
  • Klara säger:

    Så babe!! Nu är bilden historia =)

    2008-03-27 | 09:24:18

Kommentera inlägget här: