Klara, färdiga, gå..!

Spss, "den lilla svarta" och lite välgörenhet!!

Kategori: Allmänt

Hade spss-lektion idag och hade nästan glömt hur kul det var! För er som inte vet vad det är så är det ett statistikprogram. Sjukt kul!! Sista kursen och snart är det bara uppsats kvar. Hoppas bara dom ringer angåend eintervjuer snart och bestämmer en tid...

Eftersom jag gjorde "en Annica" och var en timme för tidig så unnade jag mig en liten shoppingtur på Gina Tricot. Det blev en svart pikétröja och en jättefiiin klänning!! Nu ängtar jag tills jag får använda den, hihi! =)

Fotboll på tv ikväll! Längesen jag tittade på det fakstiskt!
Efter so you think you can dance får jag allt slå över till den...

Längtar till helgen! Hoppas det blir partaj så jag får använda min klänning =)

Dagens tips: "Rädda Seglaren-dag" på lördag... på Seglaren såklart!!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: