Klara, färdiga, gå..!

Stackars grannar!!

Kategori: Allmänt

Lalala laaaaaaa!!

Nu har jag hittat nöjet med stort N!! Iiiihhh va lycklig jag blir. Älskar Singstar och Karaoke, vilket alla som känner mig vet, men har inget PS2. Men tydligen så finns det ett nästan exakt likadant spel för pc; ULTRASTAR!!!

Så nu har jag suttit och roat mig lite för länge känner jag. Missade till och med Ett fall för Frost?!?!

Men måste säga att det var värt det. Synd att jag inte har några riktiga mikrofoner. Den som är på datorn funkar, men den snappar ju upp lite av musiken som kommer ur höglataren också. Så även om man är tyst får man lite poäng. Men jag säger då det... Nästa gång det är förfest här hemma. Dååå jävlar smäller det :P

Dagens tips: En god natts sömn utan nästäppa (Det var nån vecka sen nu, tyvärr)

Så om ni nu ser något misstänksamt i tidningen om märkligt ylande på vildanden natten till söndagen så är det bara jag :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: