Klara, färdiga, gå..!

Surprise, surprise!!

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag borde ge mig, men jag har en ny favoritserie!! :P

Cashmere Mafia, med värdens töntigaste namn och som vid första anblicken verkar vara en ren Sex and the Citykopia, visade sig va underbar!! Såg de första 8 avsnitten i sträck idag och nu finns det visst inga fler... HAndlar om fyra karriärskvinnor i New York. Intriger, otrohet och skandaler =)

Har varit en riktig "soffliggardag", men det behövdes efter gårdagens vilda aktiviteter. Blir tyvärr inga bilder från kvällen ör batterierna i kameran dog redan på tåget. Men det är med största säkerhet lika bra, hahaha!!

Hur som helst så hoppas jag på lika fint väder imorgon som det var idag. Det enda jag fick se av solen var när jag gick och hämtade kebabem på pizzerian rakt över gatan, hehe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: